Irmak45 Bende15 temmuz da yaptım çok ilgililerdi . Sırtıma masaj yaptılar sıcak duşa soktular. Devamlı ebe geldi yanıma yapabilirsin nefes al otur kalk ilgilendi. Geven bir yakınım yaptı şehir hastanesinde azarlamislar hep doğuma daha var sancın yok diye diye kız o gün dogurmus demesine göre. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın gerçekten