Merhaba Arkadaşlar…
Bebeğim 2 gün sonra 1 yaşına girecek. 9. Ayına kadar çok sorunsuz bir bebeklik dönemi geçirdik ama 9. Aydan sonra sadece boyun ve ense kısmında olmak üzere alerjik reaksiyonlar kırmızı döküntüler meydana gelmeye başladı. Doktorumuza danıştık ve alerji testi için henüz erken olduğunu benim tespit etmem gerektiğini söyledi. Tüm dikkatlerime rağmen hiç bir şekilde sorunu tespit edemedim. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba? YARDIMMM 😭