Merhaba oğlum 7 aya kadar normaldi kilosu Öndeydi bile ama sonra bi hasta oldu kilo almıyor aylardır hep aynı kiloda. Çok şükür sağlıklı bi bebek yani zayıf olup sürekli hasta olan cinsten değil bu yüzden dert etmiyorum ama kilo almaması iştahsız olması beni çok yıpratıyor. Yaşıtların yanında çok küçük kalıyor boyu iyi di suan nasıl bilmiyorum. Birde alerjik bi çocuk yumurtaya yeni geçtik yeni veriyorum süt ürünleri daha tüketemiyor böyle olan var mı ne yapacağımı şaşırdım