Bende beklemek istiyorum denemediğim tarif yöntem kalmadı blw kaşık yani herseyi denedim ve bebeğim 11 aylık herseyi reddetti doktora götürdüm değerlerine baktırdım gayet iyi dedi doktor ve çareyi hazır kavanoz mamalarda buldum onları yiyor suan ve çok üzülüyorum yanlış yapıyorum diye ama napiim azıcık tutar onu diyorum günlerdir yazmayı düşünüyordum sizin post dilim oldu :( hıpp aptamil bunları yiyor çorbaları olsun meyve püreleri olsun bizim gibi olan var mı Acaba azıcık moral olsa 😓🦋🙏