Merhaba hanımlar kızım 13 aylık sağlık ocağındaki doktor bebeğimin bıngıldağının büyük olduğunu ve bebeğimin üzerini çıkarıp güneşe tutmami istedi bu soğukta ? Kendi çocuk doktorumuz kontrol ettiğinde hiçbir şey söylemedi sizce bir sorun olurmu d vitamini veriyorum güneşe de çıkarıyorum ama bu soğukta nasil üzerini çıkariyim zatürre olur çocuk başına böyle bir şey gelen varmı yardım ?