Acelyannesi Kızlar üniversite yıllarında saçımı hep çikolata kahveye boyadım koleston 6/7 doğumdan sonra da boyattım çikolata kahveye tiplerim geldi şimdi evde kendim boyasam diyorum palette indirimde alsam değişik mi olur aynı rengi elde edermiyim
Miyauw Dün palette ile boyadım bende 6.0 evde ama bence de loreal bu arada hayatımda ilk defa saçlarımı boyattım 😅 beyazlarım çıkmıştı ama kapatmadı bile ben 20 dk tuttum belki ondandır