Busegokce nursocum Haydaaaaa🤪 Yazın evet çok kötü oluyor ama sonuçları yine güzel. Syoss günlük şampuanı kullanıyorum hemencecik çıkıyor kokusu zaten sarisinda daha yoğun, akı biraz da masum😬
Woody Busegokce Ben kokusuna dayanamıyorum ya.. Yoksa her sabah beyazları çöpe atarken aklıma geliyor. Hatta kayınvalidem geldiğinde kızım bunlar atılır mı sürüver yüzüne dedi sürdü 😀😀
Busegokce Woody Kokusunu en güzel bebe şampuanı geçiriyor bir gerçek🤭 Kızımın şampuanını sanırım ben bitiriyorum😂😂 Ama olsun ya. Katlanilir hı..
Busegokce Woody Dalin olayına ben de katıldım. Hı aramizda kalsin, Mustela pişik kremini de öneririm💆🏼♀️
Busegokce Woody Yüzümü bebek poposu gibi yaptı💆🏼♀️ Akne, iz falan varsa belki bir ihtimal sürdüm ve bayağı bayağı etkisini gördüm. Bir de renk eşitsizliğini tamamlıyor. Beyazlatip🎠