s_koc Dilhunizade allah yardımcınız olsun gerçekten uyumayan ayrı bi zor oluyor ayrıca her uykumuz ağlaya ağlaya yani böyle huzurla daldığı yok genelde
Dilhunizade s_koc gerçekten çok zor gün içinde zaten yoruluyoruz birde gece boyle olması cok kotu bir durum. Her ay kendimi dış mi çıkarıyor diye teselli ediyorum ama tik yok huyu suyu bu deyip kabullendim artik
Asafbugra Adeviyee benim canım geceleri hiç sallamadan uyurdu 3 4 aylıkken emzirirdm birakrrm 2 kere uyanirdi bı an da bozuldu
Gamzesylu-06 s_koc 7. Aydan beri aynıyız 11 olduk hala uyku yok bazen 3 4 kere uyanıyor ona şükreder oldum
Elifim_derinim s_koc Bi tanede bende var o dediğinden 😬 melisa ve papatyayı demledim verdim 75 cc kadar cok severek içti saat bası değilde 4 saatte bir uyandı. Zararlı mı bilmiyorum Ama
Gamzesylu-06 Adeviyee 6. Aya kadar gece gündüz çok güzel uyurdu tabi bende o düzene alıştım 7. Aydan sonra bozuldu tepe taklat oldum resmen ama alışıyor insan bir süre sonra 😒
nickimikili s_koc var böyle olan olmazmı 9,5 aylık bebe aynı şekilde 10 kere en az uyanıyor. Anne sütü mü alıyor sanırım anne sütü alan bebekler uyanmaya daha yatkın
Ayonuz s_koc Valla 3 gündür bitik durumdayım 14 aylık sabaha kadar sallıyorum bıraksam uyanıyor öncedende çok güzel değildi ama üç gündür ayrı fena azı dişler geliyor galiba bu dişler bozdu hep düzenimizi
TGC- Adeviyee benim bozuldu son 2-3 haftadır hep uyanıyor ve sallamazsam uyumuyor eskiden 9,5 da bi uyurdu ben kalkıp beslerdim sadece kıpırdamazdı bile şimdi 1,5 saatte bir ayakta sabahta erkenden uyanıyor 5 aylık şimdi
Birgul32 s_koc ilk zaman bende tuvslrte bile gidemiyordum baya zorluğunu cektim daha sonra çıkamaz olmustum .Ah bilmiyorum ilk çocuk acemilik herhalde zorluğunu cekıyoruz 🤦♀️🤧10 dk önce uyuttum ıkı kere uyandı gecrliklerımı bıle çıkarmaya fırsatım olmuyor 🤦♀️