Bebeklere yürümeden ayakkabı giydirmek zararlı diye biliyorum. İsterseniz bir doktora gösterin ama problem değil bence tuhaf emeklemesi vs. Daha çok erken zaten düzgün adım atması için. Benim kızım da 10 ay 23 günlük ve evde çıplak ayak geziyor hep, en sağlıklısı böyleymiş ayak anatomisi için de.