Gorursensoyle
Kaka değer değmez sabunla elde çitileyip akıtman lazım kurursa çıkmıyo akıtıp makinaya at miss
Karen
[bilinmeyen] sıvı arap sabunu kesin çözüm hi leke almıyo 👍
Merveeee
[bilinmeyen] değer değmez suda akıtıyorum Rossman da satılan domol marka leke çıkarıcı mükemmel renk attırmıyo ve çıkaramadığı leke yok
Ipekk
[bilinmeyen] ıslakken uyguluyorum sonra Makineye atınca işe yarıyor aslında🤔
Duygue
[bilinmeyen] vanish leke cıkarıcı cok iyi canım ıslat üstüne bikaç damla vanish dök hemen söküyo
Fatmaugurdoku
Bim de aspirins var canım ben onunla bekletiyorum biraz sonra makınaya atıyorum geçiyor kendi kıyafetlerımde bıle kullanıyorum hemen gecırıyor
AHFKASAP
[bilinmeyen] Önce elde çitiliyorum hemen. Sonra sıcak su dolu bi kovaya kıyafeti koyup üstüne leke çıkarıcı ekleyip bekletiyorum bi iki saat. Sonra da makinede yıkıyorum çıkıyor. Ama bazen bekletmek istemediğimde ön yıkama yapıyorum. Ön yıkama gözüne dalin yada dalanın granül sabununu ekliyorum. O şekilde de çıkıyor lekeler 😊
Pembemsii
[bilinmeyen] canım leke çıkarıcını bilmemde ben deterjanını kullanıyordum özelliklede kaka lekesini asla çıkarmıyor ben de omo nun bebek deterjanına başladım memnunum mümkünse kirletir kirletmez bekletmeden bi Sudan geçir beklerse çıkmıyor maalesef 😢
LiyaNehir
[bilinmeyen] makineden çıkmış ama geçmemiş kaka lekesi çamaşırını bile beyaz kalıp sabunla çitiledim çıktı lekesi o derece etkili kesinlikle kalıp sabun diyorum 😉
SedaAcar
[bilinmeyen] beyaz kalip sabunla çitileyip makineye atin