eymenhumeyra BirAnneBirBebekkkKk 2 haftadir kullaniyorum ilk hafta zaten normal adetimdi ondan sonra bazen ara kanama yapti lekelenme gibi oda olabilir yaziyo 3 ay ara kanamalar normalmis vucut alisana kdr ondan sonra olursa yada asiri kanamaniz olursa adet disi onlar anormal bence benim nette okudugumda ara kanamaniz olsada birakilmamasi devam edilmesi
eymenhumeyra BirAnneBirBebekkkKk prospektusunde de yaziyor duzensiz kanamalar olabilir herhngi bisey yapmayi gerektirmez sadece hap almaya devam edilmeli eger siddetli kanama olursa doktora danisilmali
Mavilii Valla demin birisi daha bu konuyla ilgili post açmıştı. Sanırım bu hapı kullanan bazı kişilerde oluyo kanama problemi. Doktorunuza bi danışın isterseniz
yeymnmmm0 Mavilii benim galiba o birisi aşırı kanamam vardı biraz azalıyo şükür . Nette araştırdım devam etmeyin diyo kanama durmuyomuş kullandıkça. Yarından itibaren almicam artık
Mavilii yeymnmmm0 sizmisiniz postunuzu gormustumde aklımda kalmış🤭aynen kullanmayın o zaman yada başka bi hap falan alın eğer hapla korunuyorsaniz