Valla ben sallamasyon bikaç kaşık almıştım ebebekten. Markasına bile bakmadım yani normal mama kaşığıydı. Ama çok uzun süre kullanmadık. Bi tadımlarda kullandım bi de kaşık maması vermiştim bikaç kere onda kullandım. 8-9 aylık olduğundan beri normal tatlı kaşığı kullanıyorum. Ama sanırım her kaşıkta o turuncu havuç,balkabağı rengi kalıyo 🤷🏻♀️