mirayilknurtolga Busegokce boyu uzamıştır annesi, ondan öyle geliyordur 🥰 Oykum26 bizde 9 ay 11 günlüğüz. 7 aylıkken o kilodaydık bizde. Sağlıklı ve gelişimi iyiyse kilo önemsiz 🌼
Bebek2020 Oykum26 Ayına yeni girdi bebeğim. Geçen ay tartıldığında kilo 8 boy 68,5 tu. Şimdi nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️
Busegokce mirayilknurtolga Bende öyle tahmin ettim. Tulumlar normal olup, ayak parmaklarını biraz sıkar gibi yapıyor. Gerçi çekmiş olmali diye düşündüm de, boyu 67 olunca heh olmuş bu çocuk dedim😬
04huma Benim kızım 4 ay 6 günlük ve 8 kilo. Boyu üçüncü ay bitince 68 cm idi 4. Ayı bitirdi halen 68 . Acaba kilo yaptığı için mi boyu uzamadı
04huma Gunesimm1 evet gördüm ama genede sorayım dedim. Huysuz uykusuz ama kilo alıp boya vermemesini merak ettim. Neyse silerim
Zehrabaysan Oykum26 benim ki 4 aylık ama kilosunu yazsam sanırım linç yerim o yüzden yazmasam daha iyi😂