7.5 aylık oğlum iki hafta önce çok şiddetli ağlıyordu. Uyumuyordu ve iştahı kapanmıştı, diş zannettim ama bir kaç gğn devam edince doktora götürdük. Damaklarının üstü yara olmuş enfeksiyonkapmış o da yara yapmış dedi. İlerlerse kulağa kadar uzanır iltihap kulak ağrısı olur dedi. Çocuklar için olan antibiyotiklerden verdi 10 gün kullandık çok şükür geçti. Yaralar da düzeldi. Karadut özü de iyi geliyor ama yaraları çoo yakıyor, çok canı yanar ağlar. İltihap varsa mecbur ilaç kullanmak zorunda olabilirsiniz. Bence doktora götürün.