pitircik2019 kızım 22 aylıkken başladı, şu anda 24 aylık. Sahiplenme duygusu gelişti, evde her şeyi benim benim diye geziyor. İstemediği şeyleri yapmıyor, inat ediyor. Yemesinden biraz azalma oldu, normalde öyle değildi ama aşırı nazlanıyor. Öğle uykuları azaldı, her şeyi daha hızlı öğreniyor , her sesi taklit etmeye çalışıyor , dil gelişimi ilerlerdi, cümle kurmaya başladı. Aklıma gelenler bunlar.