Dorukeda cok iyidir canım. 6 aylikken yaptırdım hemen iyilesti çok şükür. Bezli bebek cok cabuk iyilesiyor. İlk idrarinda aglamisti o kadar emeklemeden hareketlenmeden yaptirmak en güzeli canım. Temiz bakarsaniz da mis gibi 1 haftaya hicbirseyi kalmiyor