Herkese merhabalar , benim 2 tane sorum olacaktı. Oğlum 7 buçuk aylık ve çenesinin etrafı komple kızarık olmaya başladı salyası aktığında kızarıyor salyası yokken birşey olmuyor ve pul pul oluşmaya da başladı hafif birde sertlik var acaba yaşayanınız var mı aranızda ve sebebi nedir bileniniz var mı ? 😔 ( Diş dönemindendir diye düşündüm kendi kendime ama 2.dişimizi çıkarıyoruz yine de acaba mı diye düşünce var aklımda 😔) Diğer sorum ise sürekli gözlerini ovalıyor uykusu olsada olmasada ovalıyor bu durum da son 3-4 gündür ortaya çıktı anlam veremedim bir türlü elektronik eşyalara falan da bakmıyor neden olabilir ?