Burcu5 geçmiş olsun, kasım ayında bende geçirdim parol kullandım sadece ama hafif geçirdim beni çok etkilemedi Allah’a şükür. Onun haricinde çinko destekli C vitamini kullandım, bol su içtim. Sumak çayının iyi geldiği söyleyenler var çevremde ben kullanmadım oyüzden net bişey diyemiyorum. Bebek açısından da ilk 3-4 gün çift maskeyle emzirdim, yemeklerini yedirirken yada ona yaklaşırkende aynı şekilde maskeliydim. 1 günde tek maske takarak yaklaştım sonrasında kullanmadım bi sıkıntı olmadı şükür. Benim kızımda 1 yaşındaydı ben pozitifken bu arada. Çok çok geçmiş olsun tekrar acil şifalar dilerim🙏🏻🙏🏻🙏🏻