bebeğim 9 ay 10 günlük mama sandalyesine oturmak istemiyor oturunca ağlıyor beslenmek istemiyor.kaşığa ağzını kilitliyor.sadece köfteyi brokoliyi kendi yemeyi seviyor başka birşey yemiyor.bunu yaşayan var mı.geçici bir süreçtir umarım dişlerinden mi acaba ama sevdiğini nasıl yiyor