Selamün aleyküm kızlar benim kızım %100 işitme engelli, koklear implant ameliyatına kadar cihaz kullanması gerek şuan 6 aylık ama %100 işitemeyenler cihazla duymuyor illa ameliyatı beklenmeli, prosedür gereği devlet cihaz istiyormuş, böyle duydum doğruluğunu bilmiyorum bilgisi olan var mı lütfen yardım eder misiniz çok heveslenmiştik