LokumAnnesii vardır demiyorum sonradan kalça cikikligi olabiliyor yurutece bağlı falan ama zannetmiyorum olduğunu. Ayrıca bebek ayağının üzerine basıyorsa ya da söyle anlatayım elini koyunca bile ayağını iktiriyorsa sorun olduğunu zannetmiyorum. Zorlamamak gerekir gönlü yoksa bu aksine yürümeyi geciktirebilir. Herşey zamanla olur önce geri emekler sonra ileri emekler hatta sürünüyorlar sonra emeklerken tam emekleme olur emeklerken kendi donup oturabilir sonra tutunarak kalkar sonra koltuklarda sıralar sonra ellerini bırakıp durmayı dener sonra adımlamaya çalışır. Doktorlar evet deneme yapın diyor ama bunu bebek çok istekli ise hevesini destekleyin diyerek yapiyorlar.goturmene gerek bile yok ama götür için rahatlasın. O zaten zamanı geldiğinde herşeyi yapacak. Yürümek emeklemek vücudun kas sistemine bağlı gebel olarak önce emekleyerek bolca alıştırma yaparlar ki sırt kol bacak kasları gelişsin.