Selin-34 papatyammmmmm ben bugün yaptırdım normal çıktı . Sağlık bakanlığı her bebekten istiyor yapılması gerekiyor
Suleinn papatyammmmmm kesinlikle yaptırılması gerekiyor 40 günlükken bi yaptırdık.normal çıkmıştı ama 5 buçuk aylıkken doktoru bacak boğumlarından anladı gelişim geriliği olduğunu tübinger ortezi takıyoruz o yüzden önemli bir konu
Miyauw Yaptırmadıysanız ve şüpheleniyorsanız bacaklardaki boğumlara bakacaksınız sanırım pek emin değilim burada okumuştum. Boğumlar eşit yerde mi vs diye