03maya- Asilahmet bende 4.ay aşısı ile birlikte yaptırdım bugün 2.ayda hiç ateş yoktu ama bugün hafif ateşlendi
Asilahmet Bizde 2. Gün bugün ama çok şükür ateş olmadı huysuzluk olmadı bişey yok şimdilik çok şükür 2. Dozuda 1 nisanda 6 aylık aşısıyla vurdurucaz
VelardaEdiz sulep normal zaten doktorunuzun söylemesi gerekirdi yani bebeğim 2 dozluk olandan yapıldı 1-2 gün ishal şeklinde kaka sayısı artabilir demişti
bynkutan Ben iki dozluk olandan 2.ve 3. Ayda yaptırdım herhangi bir sıkıntı yaşamadım pazartesi 4. Ay aşıları var 5. Aydada menenjit aşılarina başlayacağız
Eylulum1809 Esrans merhaba bizim de 4 gun oldu gaz ağrısı ve çok huysuz gecermi acaba hemşire normal dedj