mirayilknurtolga Dogabebekkk rota 3 ve 5te yapılması gerekiyor. En kısa sürede yaptırmalısınız. 2 doz rotarix marka. Bizim nimenrix 7 ve 13.ayda a tipi menenjit için, bexsero 8 10 16.ayda b tipi menenjit için planlamamız yapıldı. Devlet aşısının olmadığı ve doktorumuzun iki aşıyı aynı ayda vurmayalım tavsiyesi ile bu şekilde ayarlandı. Rotanın 2 dozu diğerlerinin ilk dozları yapıldı. Hiç birinde yan etki yaşamadık çok şükür.
Dogabebekkk Durush peki bexeroyu da diğerleri işlev aynı anda yaptırmak sakıncalı mı sizce ? Doktorum çizelge vermişti bexero için şöyle yazmış:6 hafta- 6 ay arası bebeklerde 2 ay ara ile 3 doz + 12. Ayda pekiştirme aşısı
Durush Dogabebekkk bexero ağır bir aşı diğerlerine göre bizim doktorumuz 1 yaş öncesi A grubu 1 yaş sonrası B grubu olan bexero önerdi tek bi doktor değil ayrıca bunu bu şekilde söyleyen yenidoğan doktoru doçent ayrıca şuan takibini yapan doktorumuz bu şekilde söyledi bexeroyu Perşembe günü kendisi yapacak
Ayscllb Biz 10 aylığız , menenjiti dün olduk bexero , 449 TL ödedim . Bebeğim baya ağladı gün boyu , huzursuzdu uykuluydu , bugün iyi çok şükür . 3 doz olacak , 2 ay arayla dedi doktor
Dogabebekkk Ceozip zor geçmiş ama atlatmışsınız. Peki rota yı yaptırdınız mı? Yaptırdıysanız ne zaman hani hangisi?
Esmanur16 Durush öyle mi biz yaptıracağız hatta fiyat bilgisi de aldık da sormayı unutmuşum doktora yaptırılması gerekiyor mu merak ettim teşekkür ederim
Alisaaaaa Dogabebekkk bizim nimenrix 3-5-7 bexsero 3-5-7-13. Ay olarak planlandı.3. Ayda menenjitin iki türünü de yaptırdık ve ağızdan rota aşısını da oldu. Şuan 4 aylık 5. Ayında gene aynı şekilde uygulanacak
Dogabebekkk Alisaaaaa benim bebeğim şuan 3 aylık tam ama antibiyotik kullanıyorum kendim o yüzden gelecek hafta yaptırmaya karar verdik üçünü birden. Sizce geç olur mu? Bir de rotarix mi oldu bebeğiniz? O sadede 3. Ve 5. Ayda mı yapılacak ?
Alisaaaaa Dogabebekkk çok şükür ateşi olmadı ama Dr umuz menenjitleri yaptığı gibi 3 ml calpol verdi daha hastaneden çıkmadan. Akşam da ateşi olmadı ama bacak ağrısı oldu bexsero nun yapıldığı tarafta 3-4 gün kadar pek kımıldatamadı onun dışında da 1 hafta kadar huzursuzluğu oldu onu da rota yapabilir demişti Dr muz.
MasalsMommy Dogabebekkk Burda bir kaç anne rota bexsero ve nimenrixi doktorlarının aynı anda yaptığını yazmıştı kuzum. Bizim doktorumuz 3. Ayda rotarix ve nimenrix birlikte yapmıştı. Bexsero içinse 7. Ay demişti yanlış hatırlamıyorsam
Blt2020 Dogabebekkk 3. Ve 5. aylarda rota aşısını yaptırdık.Nimerix i 6. Ve 12. Ay ,Bexero yu ise 7.,9. Ve 15. Ay olarak plandı dokturumuz.Nimerix ve Bexero nun ilk dozlarını olduk.Bexero biraz ağır bir aşı ateş yapmadı ama huzursuzluk yaptı.Calpol verip yatırdım.Rahat uyudu o gece.
Blt2020 Dogabebekkk normal sağlık ocağındaki aşısından 4 gün sonra yaptırdık Nimerix i.Sıkıntı olmadı.Nimerix ağır bir aşı değil zaten bexero gibi.Dr bexeroyu özellikle başka aşı olmadığı aylara planladı.
Alisaaaaa Dogabebekkk evet rotarix 2 doz şeklinde uygulanacak. Geç kamış sayılmazsınız diye düşünüyorum