balpetegimmm Merhaba anneler 3 gun sonra kizim tam 4 aylik oluyor turşuya hasretim gaz yapar mı acaba artık 🤔 siz ne zaman başladınız 🥴
Bebek2020 balpetegimmm gazdan değil de burdan bi arkadaş doktorun söylediği bilgiyi paylaşmıştı. Ekşi ve acı sütün tadını bozuyormuş.
aselinannesi2 Bebek2020 evet bende öyle duydum sütün tadını bozduğu için bende yiyemiyom bende hasret kalmışım🙈
Bebek2020 aselinannesi2 ben zaten tuzu ekşiyi sevmem. Tatlı ve acıyı çok severim. Tatlı sorun değil ama acıyı çok fazla olmayacak şekilde arada kaçamak yapıyorum 😉
Dilos01 balpetegimmm baklilyatlar hariç turşu kola sadece bulgur olarak kısır yiyorum bi. Sorun olmadı canım kızım 3 buçuk aylık geçenlerde farkına olmadan turp ve nohut yedim emzirdigim hiç aklıma gelmedi 5 kaşık kızım deli oldu daha da yemiyorum 🥺
nesliysldl balpetegimmm turşu gaz yapmaz,sütün tadını değiştirir diyorlar ama arada yedikten sonra o denli etkileueceğini düşünmüyorum
prensinveannesininguncesi balpetegimmm valla ben canımın her istediğini yiyorum gaz yapan gıdalar arasında varsa tadımlık yiyorum 😂
Fnurkor balpetegimmm 40ın dan sonra yemege basladım sızde yiyin az az deneyin ustune kımyon cayı fılan ıcın ya da bebege verın gaz yaparsa
aselinannesi2 Bebek2020 bende acıyı severim hamileyken azcık yiyom canım çekiyordu şimdi öyle yiyemiyom hep tatlı türü 🤭