Asel34 tabi ki. Uykuya dalamama, şiddetli gaz sancısı, mukuslu cıvık köpüklü gürültülü kaka, sık kaka yapma, egzama gibi döküntüler, saçlarda kaşlarda konak geçmeyen pişik vardı. Bazen emmek istiyordu ama sürekli memeyi çekiştiriyordu. Rota aşısını yaptırdıktan sonra kakada kan başladı. Zaten ileri seviyede bildiğim kadarıyla. Önce iğne ucu kadar kan sonra gittikçe çoğaldı. Poposunda çatlak oluyordu. Sürekli bi ıkınma hali kaka yapsa da rahatlayamama oluyordu. Doktorumuz zaten alerjiden şüphelendi ama diyeti yanlış yapıyorduk bir gün süt bir gün tavuk kesiyorduk bu yüzden hiç düzelme olmuyordu. Alerji merkezine gittik çoklu besin diyeti yapıp bebeği rahatlatacağız dediler. Gerçekten de kan hemen kesildi ve rahatlama başladı. Rahatladığı için de her yeni denenen besinde tepki gösterecek dediler ona göre yasaklı besinler oluştu. Deri testinde sadece dana eti çıkmıştı ama susam alerjisi de vardı. Şuan 14 aylık yumurta beyazına da alerjisi oluştu.