Mayisannesi1 evet bende o yüzden düşünüyorum 2 gece yanlarında uyuruz alışırlar sorun değil ama çok sık uyanıyor. Birde benim bebeğim uyanınca kolay kolay uyumuyor duymam uykusu açılır diye tedirginim. Ama artık beşiğine sığmıyor odasındaki beşiğinde yatma vakti geldi inşallah kolay olur