ZBadee Kızım 5 aylık maşallah saçları doğuştan çok . Sürekli Terliyor. Kazımak değilde ona yakın kısacık kesen oldu mu ? Yaza kadar uzar canlanır diyorum ama zaten dökülüyor da ne yapsak kararsız kaldım tecrübeli anneler yardım 🌸💓💓😊😊😊😊
melikeeomeer ZBadee kazı kuşum bence dediğin gibi saçlıysa yaza çıkar yerini doldurur zaten kestirsende dökülecek cogu dökülmese bile ilerde cansız yıpranmış ve çok dolasık olacak bebeğin ilk saçı uzadıkça uçlara iner ince ve yumuşak oldugu içinde çok dolanır
VelardaEdiz ZBadee oğlumda saçlı doğdu maşallah biz kazıtmadık makasla kısattırdık çok terliyordu çünkü
ZBadee VelardaEdiz bizde öyle yaptık biraz önce Makine ile kısaltma yaptık terlemez artık umarım :)))
VelardaEdiz ZBadee iyi yaptınız sıhhatler olsun kızçeye saçları daha sert çıkıyor emin olun 13 aylık ve iki kere kestirdik gene papaz gibi ama biraz ısındır havalar öyle kestircem şimdi daha zor nasıl olacaksa artık😅