Alinin_anasi Arkadaslar merhaba bebegımın Gözlerinde dogdu dogalı odaklanma takıp yok doktor doktor geziyoruz beyın gelişimi geriden geliyor dedi doktor ve beyınle göz arasındaki damar ince denildi boyle bır durumda olanlar varmı 😭😭😭
Ozdmrkbraa Alinin_anasi bebeğiniz ne kadarlık ki zaten doğusunda odaklanma takip gibi durumların olması mümkün değil en azından ilk 1 ay öyle
Happydef Alinin_anasi göz 7 yaşına kadae devamlı gelisen bir organ hangi sehirdesiniz bilmiyorum ama ünv. Hastanelerinde ki proflara götürün. Göz gelisimini Destekleyici vitaminler veriyorlar beyin gelisiminide ciddi yönde etkiliyor.
Suleinn Alinin_anasi geçmiş olsun acaba otizim tarzı bişey mi var çocuğunuzda doktorunuz başka ne dedi bnce üniversite hastanelerindeki özel prof. Doktorlara götürün
DPK12-_ Alinin_anasi geçmiş olsun bebeğiniz kaç aylık ilk 3 aya kadar gözleri şalı gibi kayar ve tam anlamıyla takibi olmaz demişti doktorumuz ?
Sonsuzask_06 Alinin_anasi Rabbim Şafi ismiyle şifa versin tıp çok ilerledi dünya göz hastanesine ve Antalya tıp fakültesi ayrıca Türkiye sağlık kompleksinde lider bir ülke araştırın kuzum inşallah iyi olur
Leylahanli Alinin_anasi sadece odaklanma sorunu mu var. Beyin gelişimi geriden geliyor demişsin ondan sordum