minikbaykus Anneler bebeğim bir yaşına yaklaştı bu aralar sürekli kucak istiyor. Herşeye ağlıyor. Ne yemek yiyebiliyorum. Ne yemek yapmama müsade ediyor. Tuvalete gidince bile sesi cikasiya kadar ağlıyor. Neden olabilir. Bir yasa doğru var mı bunu yaşayan
minikbaykus Atak mi dis bir yaş sendromumu. Yere bırak hemen gözümden yaş gelene kadar ağlıyor.sanki bir yerini koparıyorlar