Busrasy bende mamayla besliyorum ikizlerimi 4 ayimiz coktan doldu 5 aydayiz ama ek gıdayi henüz istemiyolar reddediyolar doktorumuzda birak simdilik ozaman 5. Ayi bittiginde basla her bebek bir degil dedi sende ufak ufak bak yiyo devam et baktin istemiyo zorlama canim cunku 4 ay daha erken bir ay ve her bebekte kabul etmiyo zaten 🤗❤