Sibel4264 bende bir süre sağıp verdim, hemen sağıp veriyorsam ısıtmadım ama sütün bir süre beklemesi gerekiyorsa örneğin 1 - 1,5 saat gibi ozaman ısıtıyordum. Sütün ısıtılması gerekli, hastanede bile ısıtalım diye bana sürekli kaynar su getirdiler bebeğe soğuk süt verilir mi? Yukarda ısıtmıyorum diyenler olmuş. Oda sıcaklığı dediği, tıpta ki adı oda sıcaklığında 3 saat yani dışarı da hiçbir koşul altında saklanmadan 3 saat durabilir demek. Oda sıcaklığı derken herkes onu yanlış anlıyor. Odalar hep sıcak olmuyor ki