Kızlar bebeğim 42 günlük daha ve son 4 gündür kakası yeşil ve sıvı kıvamda geceleri uykuya dalarken ağlama sorunumuz oluyordu ama bu sefer sabahlarıda aynısı oluyor ve biraz önce yine kakasını uaptı yeşil sulu. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu amip olmasından korkuyorum 😕