bizim ilk koltuk ana kucağı şeklindeydi ve emniyet kemerli idi. bence bağlantı şekli çok uyduruk yani evet bir tarafa gitmesini engelliyor ama diğer tarafa sallanmasına engel olacak bir mekanizma yok çok saçma gelmişti bana ama mecbur kullandık. biraz daha oturur pozisyona gelince ve etrafa ilgisi artınca yeni almaya karar verdik ve isofiksli tercih ettim. çok daha güvenli bence ve konforlu.