Merhabalar bebeğim yeni doğduğunda beyninde 2 adet subependimal kist tespit edilmiş hastene bize bilgi vermedi taburcu olurken epikrizi incelerken fark ettik şuan 64 günlüğüz geçen gün nörolojiye tekrar götürdük tekrar ultrason ile baktılar 5 adet olmuş yarın yine kontrole gidecez doktora var mı bu kisti yaşayan içim çok kötü 😣