KahramanAnne kabız ise aptamil conformil deneyim derim biz o şekilde yapardık normal aptamil doktorumuz en iyi o demişti kabız değildi ama 2-3 günde 1 yapardı baya yapardı keçi kakası gibiyse kabız ama kıvamı normalde geciken kaka, yarı normal yarı Conformil koyup deneyin , dediğim gibi kabızsa direk onu verin