Kızlar merhaba. 9 ay 4 günlük kızım var. Bugün dr da menenjit aşımız vardı. Kilosu cıplak şekilde 8.500 bas çevresi de 43.5 çıktı. Kafası hala bana ufak geliyor nedense. Dr umuza sordum. Seninde basın ufak anneannesinin de. Genetik bazı şeyler dedi. Eğer oturmasında kalkmasında tepkisinde bir anarmollik sezmiyorsan nörolojik olduğunu zannetmiyorum dedi ama ben Yinede buradaki annelere sormak istiyorum. Kızımla aynı ayda olup bascevresi küçük olan var mı merak ediyorum.