Sila21 5+3gunluk gebeyim doktora göründüm keremde kanamam varmış bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren varmı
Seherronya Sila21 düzelebilme ihtimalide oluyor 2. Gebeliğimde kanama alanı vardı kahverengi lekelerim oluyodu ama dinlenme + progestan kullanmı ile düzeldi 6 gün önce aldım kızımı kucağıma. İlaç verdimi doktorunuz
MotherQueen Sila21 arkadaşım her gittiğinde kesede kanama var dediler sağ salim aldı kucağına 37 de doğdu inşallah sizde sağlıkla kavuşun
Hulyaaa Seherronya yaw seni walla tebrik ediyorum 😁 kim der mübarek yeni doğum yapmış kadın hem bebeğiyle ilgileniyor hem grupta yine aktif maşallah sana seher 🥰 Allah nazardan saklasın gülüm.
MotherQueen Sila21 😍 arkadaşımda hep tedirgindi ama Rabbim ol dedi ve oldu 👍🏻 merak etmeyin stres yapmayın kendinizi yormayın 😘