Anneler bi kaç soru sormak istiyorum.
Bebekler her diş çıkarttıklarına huysuz olurlar mi? Uyku problemi? Sık sık uyanma? Ateş? Ağlama krizleri vs. Yoksa bu sıkıntıları yasamadanda bebek dis çıkartabilir mi? Yaşıyorsa her çıkarttığı dış için mi yasar? Yoksa dönem dönem mi olur. Bide sıkıntılar oluşursa dış çıkana kadar mi sürüyor? Ya merak ediyorum bizi nasıl bir dönem bekliyor🤓
Şimdiden hepinize tesekkur ederim 🌸