Sorum başlıktadır sevgili anneler…. diş mi anlamadım ama üst damağı daha kırmızı ve içi beyaz ama şiş değil. Uykusu bozuldu, huzursuz, iştahsız. Zaten ek gıdaya yeni yeni alıştık derken 2 gündür berbat haldeyiz. Tam 7 aylığız bu arada.
Ah bi izin verseydi çekip atacaktım buraya ama.. velhasıl dil olabilir mi ilk üst dişler çıkar mı? Çıkan var mı?