Bebeğim desteksiz yürümeye başladı ama birkaç düşmeden sonra cesareti kırıldı tekrar düşer korkusu ile elimizi bıraksın istemiyo tutunarak gidiyor veya emekleyerek hızlıca varıyor hedefine. Tekrar nasıl cesaretlendirebilirim fikri olan var mı, teşekkür ederim