tardis
Lütfen linç olarak algılamayın. Fakat içki içmek için mama vermeniz bana hiç mantıklı gelmiyor. Çok hasta olup ilaç bile kullanmamayı tercih edenler var. İçki bir ihtiyaç değil, bir lüks. “Gene de siz bilirsiniz” diyemeyeceğim çünkü çocuklar bize Allah’ın emaneti. Emanete en iyi şekilde bakmakla yükümlüyüz. Onları biz seçmedik, Allah bizi onlara lâyık gördü. (Emzirmekle ilgili yazdım, yoksa içip içmemek sizin tercihiniz)