Xyz1234 Kızlar bebeğim 2 3 gündür sadece yarim saat gündüz uykusu uyuyor, eskiden de sabaha kadar uyumaz gündüz uykusu iyiydi 5 gündür metsil kullanıyorum ilk inler aşırı uyuttu şimdi de uyumamasinin onunla alakasi olabilir mi ?
BusragOzer Xyz1234 metsil bızde yan etki olarak boğazda şişlik uykusuzluk ve yutkunmada zorluk yaptı bıraktık o yüzden olabilir.
turansmom Xyz1234 4. Ay ataģından dolayıda olabilir mi? Aklıma o geldi biz kullanmıyoruz ama 4.aya girdik malum bizdede degişken uykular var
Prenses_annesi22 Xyz1234 yok cnm alakası uyanık klyolar artık uyudukları 30-40dk metsil kullnyorm dogdugundan berı bır skntı yasamadık . bızmkıde 15 dk uyuyor uynyo elletı agznda kesfettıgı ıcın artk etrafını az uyuyolarms
Xyz1234 BusragOzer Allah allah aslında gazına çok iyi geldi ama belki de dediginiz gibi metsildendir. Bizde uykusuzluk ve terleme var denk mi geldi yoksa ondan mi anlamadım
BusragOzer Xyz1234 terleme aileden biri varsa yapısaldir bizim minikte aşırı terliyo ama babasına çekmiş o
BusragOzer Xyz1234 tikanarak uyanmaya başladı nefes alış verişi değişti bir emme süresi 50 dakikaya çıktı oyle
Xyz1234 BusragOzer aslında babası da öyle ama başta gelemiyordu bugün vermedik rahatladı çocuk teşekkürler size de
Xyz1234 Prenses_annesi22 ya biz yeni kullanmaya başlamıştık o dokundu galiba bugün vermedik uykusu daha iyi çocuktan çocuğa fark ediyor tabi
turansmom Xyz1234 3. Ay atağın geçti canım sanırım 24 25 gibi doğdu 24 ekimde doğmuşsa eğer atağına 1 hafta var 3. aydan dolayı olmayabilir ama atak haftamız yaklaşıyor ondan olabilir benimkide 22 ekim doğumlu aynı şuan