prensesannesi4 Kızlar kızım 8 ay 21 günlük çevremdeki herkesin bebekleri diş çıkardı küçük büyük ama benim kızımın dişleri hala çıkmadı. Çok kaşıyor ama ne gelen var ne giden 😀 normal mi ? sizin bebekleriniz kaçıncı ayda diş çıkardı ?
Balporsugu prensesannesi4 Şimdi baktım benimki de 9 aylıkken çıkarmış ilk dişini kaynanam hep der ne kadar geç o kadar iyi sağlam
Emir123ali prensesannesi4 valla bizdede yok hala beklemekteyim geç çıkması ilerki yaş için daha iyi oluyormuuş
prensesannesi4 iki_prens_annesi ya tabi ki çok takılmıyorum ama ne bileyim ok huzursuz çıksın kurtulsun istiyorum 😞
prensesannesi4 Balporsugu benim annem ve kaynanam da geç diş çıkaran çok akıllı olur diyorlar ama kime göre neye göre 😀
Mom3 prensesannesi4 evet canım benim oğlum 6. Ayda başladı diş çıkarmaya kuzenimle aynı gün doğumlu oğlum 1,5 yaşında 9-10 tane dişi var kuzenimin daha yeni yeni çıkıyor genetik oluyor genelde sıkıntı yapmayın
iki_prens_annesi prensesannesi4 cikar cnm cikar bi tek on disle bitmiyo ki azi disi kopek diside mahvediyo bebeleri 🤗
Prensannesiyimm prensesannesi4 Benim kide 10 aylık olacak hala diş yok elleri sürekli ağızda herşeyi ağzına alıyor ama yok 🤷🏻♀️
Sedamehmet prensesannesi4 bizde 8 ay 22 günlüğüz 8 dişimiz var ama hala cok huysuz sürekli birşeyleri kemirme peşinde 🤗
Nazli55x prensesannesi4 aynı soruyu 1 hafta önce ben sormuştum şuan 9 ay 3 günlük 4 gün önce çıkardı merak etme erken çıkması da iyi değil dedi doktor 1 yaşına kadar normal dedi