F-Betul çok normal o aylarda ek gıda zaten tadımlık doyumluk. Emiyorsa meme ağırlıklı mama alıyorsa mama ağırlıklı gidin. Diş falan da çıkarıyor olabilir. Çok telaş etmeyin ben çok üzülüyordum aman yemeyecek alıştıramayacağım. Hep böyle olacak diye şimdi 17 aylık olacak acıkınca beni bile yer korkuyorum 😅