Yeapp İzinden dönücem işe, gebeliğimden beri saçlarımı boyamadım. Emziriyorum bekledim şimdiye kadar ama boyamam gerek artık bebeğim 5 aylık😎 hangi saç boyasını öneriyorsunuz anneler boyamalıyım ama bebeğime çok zararı olur mu ? Süte etki ediyor mu
Prens0205 Yeapp ben 4 aylıkken ombre yaptırdım doktoruma sordum organik boyalar var onunla normalde boyayabilirsin demişti sonra beğenmediğim için ombremi normal boyattım
sssonsuz Yeapp bende boyucam canım işe başladığımdan falan değil de kendimden sıkıldım eskiden hep sarı yaptırırdım ama eşim asla izin vermiyor sevmiyormuş beyefendi yalan ben öyle dikkat cekiyorum diye eskiden herkes sarı derdi bana ona da gıcık olurdu neyse onunla tartışmak istemediğimden Fahriye evcenın kahvesinden istiyorum bakalım kardeşimi bekliyorum indallah becerebiliriz … bu arada kızım 2 ay 11 günlük bence sorun olmaz sonuçta ilaç gibi içmiyoruz boyayı kafadan da memelere Nası ulaşır ki 😂 kafamda deli sorular
Zhnce Yeapp gratiste karton kutulu olan boyalar organik Yani içindekiler diger boyalara oranla daha zararsız ben onunla boyamistjm 1 yasina gelene kadar 😊
Deletedmom_29 Yeapp beyazlariniz çok mu? Annemin beyazları %80 gibi bir şeydi organik boya kapatmadı hiç. Çok da iyi bir üründü
Leylamoms Ben de boyamak istiyorum bebeğim 5 aylik ama çekiniyorum da 7 aylik olunca ise baslicam galiba o zaman boyatıcam ek gıdaya da geçmiş olur. İse başlamadan bir toparlanmam gerek
Yeapp Leylamoms bemimde öyle işte ben 2 haftaya başlıyorum o yüzden boyamam lazım çok beyaz ve kötü hissediyorum 1,5 yıldır boyamadım
Leylamoms Yeapp organik boya ile boyanır ise bir problem olmaz herhalde benimde kafamda hep o var acaba birsey olur mu
Yeapp Leylamoms organik boya baktım da tam kapatmadı falan yazmışlar o yüzden öneri istedim ama kimse cevap vermiyor
Prens0205 Yeapp yok hayır hiç bir etkisi olmadı zaten doktorum da bu kanıtlanmış bir şey değil ihtimaller sadece bebeği etkileyebilir diye var ben hamileyken de boyattım saçımı dedi