Benim bebeğim 2 gündür emerken zorlanıyor kafasını arkaya atıp duruyor yani başını sallıyor ememiyor gibi pozisyonum mu yanlış bilmiyorum normalde emer uyurdu göğsümde bugün biraz emmeye çalıştı sonra kafasını salladı durdu emdiğini de çıkardı 2 saat uyumadı normalde hemen uyurdu doymadığını ordan anladım kendini çok kasıyor kızarıyor memeyi tutmaya çalışıyor ben yardımcı oluyorum nasıl yapmalıyım emzirme işini