Bizim Kara Hasan bu. Yattığım odada benimle uyuyan varsa benden sonra mutlaka ona çöker. Bana çökmeye çalışınca söver kalkardım tam çökemeden,sonra bakardım yanımdaki çırpınıyor, yanımdakine çökmüş, yanımdakini çok kurtardığım olmuştur🤣illa aynı yatakta yatmama da gerek yok üstelik🤪şaka gibi gelebilir ama çok yaşadım. Epeydir uğramıyor. Tıptaki adı uyku felci sanırım bence nörolog ve psikiyatri bakar ama önce nörolaga gitmekte yarar var. Bu arada bana misafir kaldığım bi evde çökmeye başladı. 3 gün ard arda hem de. 3. Günün sonunda bu işte bi terslik var dedim ve yattığım yatağı çırptım. Meğer evin veletleri🥰 ekmek yemişler yatağın içine girip yatmadığım için fark etmemişim. Bu arada abime de ilk askerde çökmüş yaktıkları ateşin külü ya da arta kalanlarının üstüne yatınca olmuş. Yattığınız yeri iyice kontrol edin veya değiştirmeyi deneyin. Ben bazen uyuyamam yatagın tersıne uzandıgım an dalmaya başlarım. Kendinizi korkutmamaya çalışın korkarsanız daha çok olur. Bana ilk sağlam çöktü ağırlık, ondan sonra her geldiğinde sövdüm açıkçası hiç dua etmedim yalan olmasın🤪 söverim yatış pozisyonumu değişirim geçer gider. Var olan bir şey mi o da muamma, tartışılır yani. Ha ben görsel olarak da gördüm ama ispatlayamam tabi 🤣 moralinizi bozmayın, yorgunluktan da olabiliyor, yorgunluğunuza bağlayıp kafanızı boşaltın, öncelikle de dinlenmeye fırsatınız varsa dinlenin, çok çok Geçmiş olsun 🤗🙏🏻