Umayyy1 Merhaba arkadaşlar aranızda diş etinde büyüme olupta geçmeyen var mı acaba ? Ben antibiyotik tedavisi gördüğüm halde geçmedi ve doktor keserek alacağını söyledi haftaya. Bu durumu yaşayan varsa bilgilendirebilir mi nasıl oluyor acaba ?