Arkadaşlar bes aylik bebegim, doktorum 10 gun sonra tadimlara başlayabilecegimi soyledi aldi beni bi heyecan😄 yoğurt sebze-meyve gunde üç öğün ucunu ver seklinde konustu, ama ne yapacağımi hiç bilmiyorum, elimdeki sebzeler elbet tükenecek neyi nasil ne kadar vermeliyim hic bilmiyorum 🙈 yeni tadimlara başlayan arkadaslarim nasıl neler ve kadar veriyosunuz bebeklerinize, guzel tarifleriniz var mi😊